kuby Elfnur_ gerçekten mi tanıdığım bütün harunlar kaba ve kötü huylu ve bence kulağa güzel gelmiyor 🥲
Elfnur_ kuby Gerçekten mi demende :) herkesin görüşü farklı işte tanıdığın bütün Harun lar kaba ve kötü huylu çıkmış karşına ama anlamı manasi güzel baktın mı hiç :) birde ailede akrabada kimsede yok farklı ve tek isim olmasını istiyorum o nedenle şimdilik tercihim ondan yana teşekkür ederim görüşün için
Sevgikaya1525 Uykusuzannee yani bebekliği çok sakin geçti çok çok rahat Bi çocuktu şuanda çok merhametli sevmeyi bilen Bi çocuk yani yüksek sese karşı dayanamaz yani bilmiyorum bana mı öyle ama 3.5 yaşa göre bana çok farklı geliyor yani isim konusunda Bi sorun yaşamadım açıkçası eğer sizde istiyor iseniz bırakın 🥰
Uykusuzannee Sevgikaya1525 ya maşallah adıyla yaşasin inşallah bizimde Abdülbaki anlattığıniz gibi inşallah bu da öyle olur birde kızımız var dört yasinda tam zıttı yaramazimiz 😅
Mues cennet42 bnde 27 hftalık hamileyim nasipse malik ismini koyacam inşaallah hem anlamı güzel hemde kuranda geçiyo mahir isminide çok bgenıyorum blki sizede fkir olur
Balbebek012 cennet42 biz selim koyacağız 🩵 Selim Kerem Kerim Burak Mert Kaan Hakan Oğuz Berk Can Yiğit 💕💕💕💕
Gks_01 Janssue Ben nasip olursa aras koyacağım rüyamda görmüştüm olumsuz etkilediğini düşünmüyorum anlamı yeterli benim için fikrinize saygı duyarım size kalmış
myangelson cennet42 bizim Görkem Ege olacak büyük ihtimalle 😊 eşim Egemen ismini de beğenmişti de bana nedense baya agırmış gibi geldi 😅