cennet42 21 haftalık hamileyim. Eşimle bir türlü oğluma isim seçemiyoruz. Bütün sitelere isimlere baktık beğenemiyoruz bir türlü. İsim önerisi olan varsa yazabilir mi lütfen.
defnevedoruk cennet42 bizde bulamadık daha, kızımın adı Defne ona uyumlu birşey olsun istiyorum ama yok😫
Sevgikaya1525 cennet42 yani benim oğlumun Muhammed saki ikinci bebeğimle nasipse erkek bu minişimde ömer zeyd olcak inşallah. 🥰
acemianneyim cennet42 Atlas, Yaman, Can, Çınar, Barış, Gökberk, Gökdeniz, Çağatay (erkek olsaydı biz koyacaktık ama bizim kız 😁)
Granit 33+1 haftalık hamileyim ve halen isim bulamadım.inşallah siz bulursunuz özellikle erkek bebek ismi bulmak çok zor.
Uykusuzannee Sevgikaya1525 ya benim eşim de Muhammed Saki çok istiyor nasıl bebeğiniz yapısı isim olarak bizimde ikinci oğlumuz ilk oglumuz Abdülbaki 1 yaşında daha buda nasipse bakalım
Sevgikaya1525 Uykusuzannee yani bebekliği çok sakin geçti çok çok rahat Bi çocuktu şuanda çok merhametli sevmeyi bilen Bi çocuk yani yüksek sese karşı dayanamaz yani bilmiyorum bana mı öyle ama 3.5 yaşa göre bana çok farklı geliyor yani isim konusunda Bi sorun yaşamadım açıkçası eğer sizde istiyor iseniz bırakın 🥰
Elfnur_ Lucyprettywoman Sen anlıyor musun yoksa 😅 ücretli sayfalardaki ne gereği var diyip gecistiriyorum aklıma geliyor arada
Elfnur_ Nasipse bende Harun ismini kotucam çok beğeniyorum onun harici diğer erkek isimleri cezp etmedi bakalım daha vaktimiz var Mayıs’a kadar bulamazsak Harun ismini koyucaz🤲🥹
kuby Elfnur_ gerçekten mi tanıdığım bütün harunlar kaba ve kötü huylu ve bence kulağa güzel gelmiyor 🥲