TugceOrak Ftmnnr evet valla doğru söylüyorsun. Ama test sonuçlarıyla oynayıp insanların riskini yüksek çıkaracak bir sistem olduğunu pek düşünmüyorum yine de açıkçası. Hani bilerek risk yüksek çıkarmak mümkün değil gibi geliyor bana
Ftmnnr TugceOrak ama 10 kişiden 8 ine riskli denilip sadece 2 sinin riskli çıkması.mesela bana mantıklı gelmiyor cihazlar yanlış sonuç veriyorsa da atsınlar o cihazı çöpe 😂insanların psikolojisi mahvoluyor tabi yine bunlar düşünce orda çalışmıyoruz bilemiyoruz neler oluyor ne nasıl ilerliyor ama bana pek mantıklı gelmiyor anlaşma olma ihtimali yüksek gibi
TugceOrak Ftmnnr zaten 2li 3lü 4lü testler tanı değil tarama testi oluyor, kesin risk var demek olmuyor tabiki. Herkes tertemiz sonuçlar alsın bebeğine sağlıkla kavuşsun inşallah 🙏
Melikeakkc asya1010 bana da trizomi 13 ve 18 yüksek çıktı. Ama yaptırmıcam genetik test, en son karar verirsem amniyosentez yaptırcam, devlet bile özele gönderiyor, devlet de yok. Kanda hereşeye bakan devlet buna nası bakamıyor anlamıyorum
TugceOrak Melikeakkc kuzum hangisi için devlette yok özele gönderiyor dedin ? Fetal dna için mi amniyosentez için mi ?
asya1010 Melikeakkc hepsi bu kovid aşılarından dolayı oluyor diyorlar genel olarak tüm gebeler bu sorunu yaşıyor
Melikeakkc TugceOrak fetal dna için özele yönlendiriyor herşeye bakan devlet buna kandan bakamaması saçma, ben yaptırırsam amniyo yaptırmam fetal yaptırmıcam konuşmuştuk canım senle
Kubra0606 Zaten bu tarama testleri kesin sonuç veren testler değil. Kaldı ki burda riskli görüp fetal dna yaptırmak saçma geliyor. Zaten güvenilirliği olmadığını kendileri söylüyor o zaman buna güvenip neden bi test daha yaptırılıyor en başından saçma😊
TugceOrak Melikeakkc evet evet hatırladım şimdi seni ♥️ Evet çok saçma bu testi devletin yapmıyor olması. Aslında devlet olarak sadece Eskişehir’de yapılıyor Osmangazi Üniversitesi hastanesinde. Çok uygun fiyat, en son bildiğim kadarıyla 455 liraydı orada test. Ama tabiki oraya gitmek ayrı mesele. En azından her şehirde bir hastanede bile olsa yapmaları gerekiyor
asya1010 Ela411 ben yaptırmıycam böyle bişeyi göze alamam 16 haftalık oldum hem sıvı aldırıp böyle bişey çıksa da aldırmam ama yok yani herkesin testi böyle çıkıyor çoğu kişi bu sorunu yaşıyor
asya1010 Melikeakkc bende ilk gebeliğimde hiç sıkıntı yaşamadım bu ikinci gitmediğin doktor kalmadı ultrasonda bişey çıkmıyor
asya1010 tugcebaby1 inşallah temiz çıkar içini ferah tut çıkarsa da herkesin yüksek çıkıyor ultrasonda sıkıntı yok diyorsa doktor Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz
tugcebaby1 asya1010 inşallah öyle çıkar inan burdakileri kafama takmaktan bugun rüyamda ultrasonda bebekte burun kemiği arıyordum😂