B-Ada ben iki cocugumda da evde çektim sancıyı dayanılmaz hale gelene kadar çünkü hastane ortamı iyi hissetirmiyor bana sürekli yürüdüm dolandım evde alt tarafta Bi dolgunluk hissediyorsunuz zaten ben öyle oldum ilk doğumum biraz zor oldu ama ikinci doğumum çok kolay oldu inşallah kolay Bi sekilde dogurursunuz bol bol inşirah meryem suresi okuyun dolandikca😚