Ocak 11.nde 40+4 gece 3 de.nisanim.geldi ilk sonra sancı ama sık sık gelen bi sancı bnde sizin gibi bekledm sabaha doğru giderim dedim 15 20 dk da bir sancım geliyordu dayanlcak gbi değildi şiddetli adet sancısı gbydi daha sonra yeşil akıntım geldi bebek kakasını yapmıştı hemen gttim hastaneye acil sezeryana alındım normal doğum.bekliyodum haftam büyüktü kismet olmadı yavrumda suan kuvezde maalesef gidin bi baktığın özel.hastaneyse zaten rahat olursunuz :)