myangelson mucizemgelsin61 yok ya alakası yok. Arkadaşım çok fazla mide yanması yaşadı kel doğdu bebiş 😅 başka arkadaşım da hiç yaşamadı maşallah saçlar o bicimdi bebişin 🥰🥰 benim de hiç yanma olmadı bakalım bebisimiz nasıl 😅
mucizemgelsin61 myangelson yaaa gerçektennn🤣🤣🤣 çok iyi ya demekki alakası yokmuş evet onu anladım. Bakalımm artık kısmet zaten o kadar merak ediyorumki tırnağına kadar nasıl diye 🙏 sağlıkla gelsinler
mucizemgelsin61 yeni_anne2 Yaaa dimi ama 🤣 düşününce şöyle bi yazayım dedim herkezde bi mide yanması mide yanması falan bende olmayınca Allah allah dedim acaba saçımı yok
Minnaksever mucizemgelsin61 ilk kızımda hiç yaşamadım resmen kafasında perukla doğdu hastaneden sonra şapka takmadik çünkü kafa derisi gözükmüyordu saçları sıcak tuttu 😁 bunda yandı bakalım ama benden saçsız çocuk çıkmaz zaten aşırı gür saçlarım 😁
mucizemgelsin61 Minnaksever Öylemiiii 🤣🤣 yaa ne güzel ben çok severim gür saç ya benim gür değildir mesela saçlarım azdır 😌 bakalım nasip
staRmama mucizemgelsin61 offf nasıl yandı herkes saç yumağı doğacak dedi kel doğdu 😂 7 aylık hala kel 😂
gayesblog mucizemgelsin61 bende öyle düşünüyordum hiç midem ağrımadı problem yaşamadım ama bebeğim saçlı doğdu 🥹
Yogurtlupilav mucizemgelsin61 oğlum saçlı doğmuştu bir kere midem bulanmadı ona hamileliğimde. Kızım olacak bu sefer mide yanmasının bulanmasının önünü alamıyorum bir türlü. Saçla alakası yok bence, hamilelikten hamileliğe değişiypr