staRmama Busra0801 yine de dene canım en son ihtimal zaten sezaryen olacak ben denedim pişman değilim 😂
Busra0801 a-b1 aksine sezaryen olsun diye diretiyorum doktorlar ilk doğum diye kabul etmiyor bekliyor normal deneyelim diye. Hayırlısı olsun sağlıkla doğsunda benim için doğum şekli önemli değil
Busra0801 a-b1 evet diretmemek gerekiyor ya bende doktorlar ne derse onlara göre hareket ediyorum şuan da normali çok zorlamak istemiyorum hayırlısı olsun artık
a-b1 Busra0801 Bebek karar verir haftası dolunca. Ben hep normal diye plan yapmıştım sezaryen olunca zorlandım biraz. Ayağa kalkıp bebeğimle ilgilenemedim çok fazla belim ağrıyordu ama geçiyo ❣️Sağlıkla gelsin bebeğiniz
Busra0801 a-b1 kesinlikle bebek karar verecektir bekleyeceğiz artık kolaylıkla gelsin sağlıkla her türlüsüne hazırım