Çok merak ettiğim bir konu var. Ailemde teyze hala anne abla normal doğum olmadı suni sancıyla bile açılma olmuyor uğraşıp sezaryene alınıyorlar. Böyle olup normal doğum yapabilen var mı? Normale zorladıkları için korkuyorum beklemek istemiyorum. Ailesinde normal doğum olmayıp doğurabilen var mı merak ettim