Gunduzanne 2025 yılını aile yılı diye ilan etmişlermiş ….İlk çocuk tek seferlik 5.000 2 çocuk her ay 1500.. 3 ve daha fazlası her ay 5 bin. Aile ve sosyal hizmetler dairesine başvuru yapmanız gerekiyor. Eğer kamu çalışanıysanız kendi kurumunuza da başvurmanız gerekiyor sanırım. Ne zaman geçerli olur ne kadar süre devam eder onu bilmiyorum 🤷🏻♀️