Gunduzanne Kızlar doğum parası nasıl alınıyor ilk çocuk için ? 5000 tl olmuş tek seferlik sanırım, nasıl alacağımız konusunda bilgisi olan yorumlara yazabilir mi ?
Busramnida Gunduzanne Eskiye göre Çocuk 300 Çocuk 400 ve üzeri 600 alıyordu ama şimdi değişecek gibi bende anlamadım tek seferlik mi bu ücret yoksa her ay mı bilemedim her ay deniliyor ama çözemedim konuyu 😁 yakında netleşir herhalde bu konu
ZeynepDuru17 Gunduzanne vala benim üçüncü ama banada verirlermi bilmiyorum sosyal hizmetler gitmeyi düşünüyorum bulabilirsem yazilcam
Crown23 Gunduzanne ilk çocuk için tek seferde 5 bin tl 3 ve üzerine her ay 5 bin tl yani 3 tane yaparsanız her ay 5 bin tl alırısınıx 😂
Pnr_02 Çalışanlar icinnmi bu acaba önceden çok az bı ücret önünde rezil olup alıyordu yengemler ne zorlukla
Mervecnplt ZeynepDuru17 yazılmaya gerek yok doğumdan sonra başvuru yapıyorsunuz koşulsuz veriliyormuş şuan bilgiler o şekilde
Pelnztrk Anneolmakisteyenkedi ilk çocukta tek sefer 5bin verecekler 2 veya 3. Çocuk üzeri olursa her ay 5 bin😂 taypp baba doğurun diyor
Crown23 Busramnida ay hiç bilmiyorum ki önceki doğan çocuklar için geçerlimi yoksa 2025 ten sonra doğanlar içinmi geçerli olacak bakalım genel bi açıklama yapılırsa anlaşılır detaylı 😂
deletedmom43191 Aysenur_0046 niye çalışan anneler annede çalışmayan anne değil mi her anne için geçerli çalışan çalışmayan önemli değil yani
ibcmom Gunduzanne doğum belgesiyle sosyal hizmetlere gidip basvuru yapmanız gerekiyor ama bunun uygulamaya girmesi 1 ayı bulur daha
esra34_ _34Merve peki nereye başvuru yapmamız gerekiyor 1 yaşında oğlum var doğum kağıdıyla alabilecek miyim
Almira_ Pelnztrk aklı olan zaten 5 bin TL’ye çocuk bakilmayacagini anlar. Aklı olmayan zaten imkanı yoksa para verilmese de çocuk yapıp duruyor
_34Merve esra34_ doğan çocukları kapsamıyo bildiğim kadarıyla.. yeni doğum yapan aileye tek seferlik 5 bin tl
Zeyzeykr _34Merve şimdi benim şubatta doğacak ikinci çocuğum ilk çocuk olarakmı görünecek anlamadım 3 yaşında bide kızım var.ilk çocuğu kapsamıyorsa eğer.
Esra5151 Vlog1345 ben 7 yıl önce almıştım 3. Çocuğum için gittim 600 lira vermislerdi benim imzam olmadan eşime vermediler parayı direk sizin gitmeniz gerekiyor