Kızlar herkes çok güzel fikirler paylaşmış, tecrübelerinizi okumak da bayağı faydalı oldu. 😊 Ama bir de işin yasal tarafı var, ona çok değinilmemiş. Online satış yaparken vergi, fatura, şirket açma gibi konular işin içine giriyor. İlk başta göz korkutuyor ama aslında mantığını anlayınca çok da karmaşık değil.
Ben de araştırırken bayağı kararsız kalmıştım, sonra bu konuyu netleştiren bir yazı buldum. Orada kimlerin şirket açması gerektiği, hangi durumlarda vergi dairesiyle problem yaşanabileceği, evden satış yapanların hangi yasal haklara sahip olduğu gibi detayları çok anlaşılır şekilde anlatıyor.
Merak edenler mutlaka göz atsın derim, en azından ileride bir şikayet ya da ceza gibi tatsız bir şey yaşamamak için fikir veriyor: https://workon.com.tr/blog/instagramda-satis-yapmak-icin-sirket-gerekli-mi/ 🌸