Sedahoca Glenyldz ben alabilir miyim dedim o da uygun dedi .Görümcem iki çocuğunu da suni alıp normal doğurdu umarım gerek kalmaz 😐
Glenyldz Sedahoca bende ilk kızımı öle doğurdum pazartesi doktora gidicem bende söylücem kendiliğinden gelmesse tabi
Sedahoca Glenyldz kendiliğinden gelmesi için ne gerekiyorsa yapıyorum diye düşündüm ama olmuyor .Suni cok ağrı hissettiriyor mu
Glenyldz Sedahoca kendi sancından bi tık daha sertti ama sonunda mucizen var❤️ Biz kadınlar neleri atlattık sunimi bizi yıkacak🤣🤣
Busra16 Son 19 bizim de artık gelse fena olmaz sanki🤦♀️ rabbim hayırlısını versin Sağlıkla nurla bereketle gelsin inşallah minik tosbiğim 💕
Busraprtk Minnos53 valla öyle gördüklerim hep benden önce doğurmak nasip oldu hayırlısı gelsin başımıza kardeş(: