Figennn Yenianneyimmm Bizim daha 26 gunumuz var😍 hep saniyorum kizim son gunlerine kadar duracak icimde😂
MomBse Yenianneyimmm ben Ocak annesi olucam diye beklerken şubatta geldi🤣 14 şubata dek bekler diye dalga geçiyor eşim ilk benim olmayacağım kesin😃
Yenianneyimmm Figennn birimde uygulamaya göre 14 günümüz var ve bende öyle hissediyorum nedense 😆 ama hayırlısıyla biran önce gelsin istiyorum
Figennn Yenianneyimmm Bende oyle canim bir an once kavusmak istyorum artik😍 ilk aylarimdan beri kusuyorum mide bulantisi yasiyorum gecsin hepsi istiyorum artik😊
Tugbacelikk35 Bizde 38+3 bakalım ilk şubat annesi kim ☺️☺️🥳Bizim kızın gelmeye niyeti olmadığı için bizim daha var vaktimiz 😂
Delianne Tugbacelikk35 yaaa nereden anlıyorsunuz ki niyeti olmadığını 37 ye girecek ödüm kopuyor ... her an doğurabiliirim gibi geliyor 😅😅😅😶😶
Hacerr Tugbacelikk35 kasıklarıma belime ağrı giriyor tamam diyorum başladı geliyo 2 dakika sonra hiç bişey kalmıyor sanırım 40 ı görücez gelesi yok kızların😁
YummyMummy Delianne ben de hep erken olcak diye hissettim. 38 de her an olur saniyordum ama 39 u gecirince umutlar tukeniyo gelmeye niyeti yok demeye basliyoruz galiba 😄
Minnos53 Son 17 bir dahaki hafta doğurmak istiyorum artık 😂😂 çokta fena grip oldum umarım Doğuma kadar geçer yoksa bu halsizlikle asla doğuramam 😩