Tokluk şekeri 140 sınır olarak isteniyor. Şekerli,karbonhidratlı şeyler yiyince yükseliyor tabii ki. Ben şeker testi yaptırmadım kan şekerimi evde kontrol ediyordum sınırın altında çıkıyordu hep. 31. Haftadan sonra birden yüksek çıkmaya başladı ve insülin başlandı kontrol altına alabilmek için