Aysefee Son yıllarda özellikle Deniz ismi o kadar çok var ki neredeyse etrafımda ki herkes Deniz koyuyo bebişinin adını. Evet güzel isim fakat bu kadar fazla kullanılınca sıradanlaşıyo bence. 2 gün önce arkadaşım doğum yaptı Deniz koydu,mayısta bi arkadaşım doğum yapıcak Deniz koyucak,benim yeğenimin adı da Deniz tabii yeğenim 14 yaşında o zaman bu kadar yaygın değildi ama o bile artık Deniz koymayın çok fazla var diyo🙈 Deniz ve Defne patlaması var resmen😊