Dilekulgtt Ayyildiz1 mutlaka ozamana kadar şeker aleti alıp ölçün yazın 1. Ve 2. Saati zaten sizdende belki ölçüm ister en azından temkinli gitmiş olursunuz
Dilekulgtt Ayyildiz1 ya tabiki yediklerinize dikkat ederseniz ve ölçüm yaparsınız normalse ölçümler hiç iğneyi gerek kalmıyor inş öyle olur. doktorda öyle isteyebilir