Bugün 4+4 olduk ayın 27 sine randevu buldum acaba çokmu geç diye düşünüyorum ayın 22-23 gibi özele gidip keseyi görmek istiyorum aslında,bugün kasık ağrım hiç yok denecek kadar az ama bu seferde neden az bişeymi oldu diye düşünüyorum 🤨 🫣 sizler ne durumdasınız,ne zaman kontrole gidiceksiniz?ağrılarınız varmı