civcivim__ 30 haftamdan beri erken doğum riskim vardı şimdide doğuramıyorum kızlar 😂 2 kere doğum sancısı geldiğini sanıp doktora gittik ama eli boş döndük. 35 haftadan beri 2 cm açklkla geziyorum.
2prensesannesii2 civcivim__ 38+2 bu hafta gelsin istiyorum 39 olmadan artık son haftalar sabırsız olunuyor galiba umarım 39 olmadan sağlıkla gelir herşeyi deniyorum 😂
Bussenz civcivim__ aynı şeyi yaşıyorum 34+5 te erken doğum riski var diye çalışamaz raporu aldım üç haftadır 2 cm açıklık, bugün açıklığın artmadığını öğrendik ve 38+4 üz. 20 si için sezeryan günü verildi 😢
Tugceozturkk -ilknur-34 hafif sancı ve bir parmak açılma 40+1im Rahat görünüyorsun dedi valaha öyle 41 e kadar bekletirim demişti Cumaya yatış verdi (sevk)
civcivim__ 2prensesannesii2 kilosu artınca ztn doğum da korkunç gelmeye başlıyor bi an ömce doğursak iyidir.
Almira_ civcivim__ kardeşimin eşi 43 de doğurdu. Normalde 42 ye kdr yolu var aslında anne ve bebek sağlıklı ise. İlla doğum başlamak zorunda değil yani.
Bussenz civcivim__ 40 ı geçirmek istemiyor doktor 23 Ocak oluyor 40 ama o zaman da izne çıkıyor o yüzden 20 si olarak konuştuk siz bekleyecek misiniz 40 tan sonrasına
civcivim__ Maviniz dırırırııı biz 38 de yakınmya başladık ne zmn doğcak diye bizden kötüler varmış 😂 erken mi başladık biz ne
civcivim__ Maviniz dırırırııı biz 38 de yakınmya başladık ne zmn doğcak diye bizden kötüler varmış 😂 erken mi başladık biz ne
Almira_ civcivim__ 38+3 bekliyoruz biz de. Bu posta girip bekleyenlere görünce heyecanlandım 😂😂 yoldaşlarım benim 😂😂😂