Eda42_ Sosyologmerv Bu kadar koyuluga bu değer çıkar maaşallah cumartesi günü gidersen kese görünür inşallah sağlıklı hayırlı gebelik oluşur inşallah amin amin 🤲🏻🥰🤰🏻🤰🏻
Sbrn78 Sosyologmerv Sağlıkla gelsin işalah canım 🩷 allah 9 aylık süreçte sana ve bebeğine sağlık versin
Sosyologmerv Güzel dualarınız için sağolun kızlarr hepimizin inşallah 🩷 daha muayeneye gitmedim kendi doktoruma cumartesi randevu aldım cuma bi kere daha kan vereceğim inşallah keseyi görürüz cumartesi
Sosyologmerv Bu arada doğrudan alakası var mı bilmiyorum ama neredeyse her gün iki yumurta yarım avokado yedim bu ay, neredeyse bir yıldır korunmuyorduk olmamıştı, şubat ayında rahim filmine gün alacaktım
Eda42_ Sosyologmerv Canım yediklerini de önemli ama sen kafanda rahim filmi cekinecegin için ilişkide çocuk olsun diye sanmıyorum hani kafa rahatlığı da vardır çünkü yaa olmuyor rahîm filmi cekineyim bir an önce dedin kafan orada olunca oda etkili etmiş olur
Eda42_ Sosyologmerv Evet o çok etkili çünkü bir an önce adet olayım rahîm filmi cekineyim ne olacak diye 😅😅 Ama Allah hiç ummadığın anda nasip etti inşallah sağ salim sağlıkla kucağına alırsın kolay rahat sağlıklı hamilelik geçirirsin
Gizem1504 Sosyologmerv gecikmem yok canım bat bugün yada yarın çarş test yaptım evde öyle öğrendim ❤️🌸
Sosyologmerv ErsBegAs hep negatif görmekten flaşla çizgi aramaktan çift çizgi görünce inanamaz olduk 😂
Eda42_ Sosyologmerv Cumartesi günü de babasına sürpriz yaparsın inşallah herşey yolunda gider inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻🥰🤰🏻
AyEmGul Sosyologmerv hayırlı olsun. Sizin adınıza çok sevindim. Sağ salim kavuşun bebişinizle inşallah. ☺️🌸❤️Ben de sormak istedim size. Benim gecikmem 5 gün oldu ve kaset test yaptım. Silik çıktı. Sonra gidip kan verdim 242 çıktı geçtiğimiz hafta pazartesi. Tabi kese görünmedi. Benimki tahmini kaç haftalıktır? Bir bilginiz var mı bu konuda? Teşekkür ederim. ☺️
Sosyologmerv Eda42_ amiinn kuzum darısı isteyen herkesin başına inşallah 🌸 nası sabredicem bilmiyorum 😂
Eda42_ Sosyologmerv Annelik ilk sabır ile başlıyor en başta âdet gecikmesini bile 5 gün sonra test yapmışsın yaa 😅😅 bekleniyor işte en güzel sabırlar böyle olunca beklemeye değiyor ☺️☺️🥰🥰🤰🏻🤰🏻