Sila41_ Sosyologmerv güzel değer çıkar diyr düşüyorum Bende reglden 1 hafta önce yapıp negatif görüp çok üzülmüştüm tam regl günümde silik çizgiyle pozitifi gördüm🥹 haber bekliyoruz
Eda42_ Sosyologmerv Bu kadar koyuluga bu değer çıkar maaşallah cumartesi günü gidersen kese görünür inşallah sağlıklı hayırlı gebelik oluşur inşallah amin amin 🤲🏻🥰🤰🏻🤰🏻
Sbrn78 Sosyologmerv Sağlıkla gelsin işalah canım 🩷 allah 9 aylık süreçte sana ve bebeğine sağlık versin
Pnrdrsn Sosyologmerv ay çok sevindim… Canım hayirlisiyla gelsin inşallah bebişin. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabb’im ❤️
Sosyologmerv ___Ebruli___ Eda42_ Gizem1504 Gull111 Kızlar artış var mı görmek için tekrar kan vericem bugün vereyim mi sizce yarını mı bekleyelim
Gizem1504 Sosyologmerv inşallaah canımm 2000 üstü kese görünüyor kızımda öyle olmuştu istersen hsonuna doğru git kan vericeksende 2 gün sonra aynı yerde kan verki farklılık olmasın
Sosyologmerv Gizem1504 ay gerçekten annelik sabır diyodu burdaki herkes, doğru valla testi sabret betayı sabret sonrası da hep sabır inşallah çok güzel bi hamişlik yaşarız 🥰
Gull111 Ayy adına çok sevindim canım hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağına al innnnnşaaalllaaaaaah ❤️😍🤲
Gizem1504 Sosyologmerv ahh o sabır hep olacak hayatımızda :) böyle güzel heyecanlar hep olsun inşallah🫠❤️
Sosyologmerv Gizem1504 sağlık ocağı öyle maalesef ben bekleyemem diye gitmedim 😂 eşim de yurtdışına çıktı bu sabah cuma akşama kadar yok söylemeden nası dayanıcam bilmiyorum
Eda42_ Sosyologmerv Bu kadar da yalancı sanmıyorum ayy hadi inşallah pozitif olur en iyisi kan vermek bugün Verde bize de bilgi ver çünkü baya baya belli çizgiler