kızlar selam reglime 1 gün kala ve regl günü sabah ilk idrar ile test yaptığımda çok çok silik bir pozitif vardı. Fotoğraf ekleyeyim diyeceğim de fotoda telefon netleştirmiyor ama çıplak göz ile bariz gözüküyor. Bugün de gecikmemin 2.günü bugün de yaptım yine çok çok silik anlamadım :( halen de regl olmadım ve hiçbir belirti yok regli olacağıma dair.
bel ağrısı ve göğüs ağrım var. Akıntım normal.
sizce bugün kan vermeye gitmeli miyim?
freely marka güvenilir mi değil mi?
lütfen bilenler bakabilir mi?
15 aydır bu anı o kadar çok bekliyordum ki. Rabbim herkese hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin tez zamanda inşallah