Sevgi90 Elerebi Allah yardımcınız olsun 32 haftdayim hala bulaniyor hüngür hüngür ağlıyorum hep mide bulantısı o kadar kötü birşey ki bebeklerimiz sağlıklı gelsinde gecicek 🙏
Namiren Nur_Erdugan53 16+3 deyim kasık ağrılarım çok oluyor bu aralar geceleri uyuyamıyorum bazen idrarda hafifde enfeksiyon çıktı oda tetikliyor mu anlamış değilim sizin nasıl ağrılarınız
Nur_Erdugan53 Benim de ağrılarım başladı hele bel ağrısı kasık ağrısını da hiç demiyorum hamile kaldığından beri bebeğim aşağıda çok hareket ettiği için de daha çok ağrılarım oluyor sağlıklı seyahat bir şekilde kucağımıza alırız inşallah canım bebeklerimizi Namiren
Elfnur_ Prensess33 Aynıyız :) ben de bugün gidiyorum detaylı ultrasona bakalım hayırlı güzel haberler alırız inşallah 🤲
Nur_Erdugan53 emineee118371837 Oh maşallah sağlıklı bir şekilde de kucağına alırsın inşallah ben o günlerimi iple çekiyorum gelmesin gerçekten geçmiyor ilk gün geçiyor da son aya alana kadar geçmiyor ben günleri Hatta saatleri sayıyorum🤭🥰
DNZMHMHT Nur_Erdugan53 ben şu anda karnımda tam 2 adet kavun taşıyorum artık hatta taşıyamıyorum 🤣 36 haftalık olduk yürüme 2 nefes almak oturmak kalkmak uyumak hepsi tam anlamıyla bir eziyet bir an önce sağlıkla gelsinler istiyorum ama tabii vakitlicee gelsinler istiyorum 😊
Nur_Erdugan53 egehannannesi1 ya maşallah canım sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin Allah
Betul_ksa42 32+ 5 kereviziz bol diş ağrısı mide yanmasi yatarken sağa sola döneme me extra yanında 3 yaşında bir bebeyle zorlu gün boyu 😵💫dahada sıralanıyor gece uykusu diye bişey kalmadı zaten ama en zorlayani diş ağrısı beni
Nur_Erdugan53 Betul_ksa42 ya canım çok geçmiş olsun gerçekten çocukla olunca da daha zor oluyor benim de 2 tane kızım var Biri 4 yaşında bir iki yaşında gerçekten zor benim bel ağrımla kasık ağrılarım çok oluyor Allah yar ve yardımcımız olsun Sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebeklerimize
danla2711 Nur_Erdugan53 Günaydın aynı hafta aynı gündeyizzz bizde muz olduk ve 21+2yiz 🥰 detaylı ultrason günümüz 22 ocak🥰 doktorumuz daha geç istemişti ama konuşup bir hafta erkene aldık🥰 kadıköy sonomedde yaptıracağım cinsiyetimiz erkek💙 ve ağırlaşıp ödem tutmaya başladım😂 ağrılarım hep vardı sağolsunlar yalnız bırakmıyorlar 😂 ve küçük tekmeler hissediyorum artık😍😍
Nur_Erdugan53 danla2711 Evet canım aynıyız Ben de cumartesi detaylıca gireceğim 22 haftalık gireceğim inşallah sağlıklı olsunlar gerçekten de ağrıların Bebeğimin tekmeleri güçlendikçe daha çok aşağıda tekme atıyor hem de erkek cinsiyeti Bu arada sağlıklı olsunlar Eli yüzü düzgün olsun İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız
Nur_Erdugan53 aycabelgin0 maşallah canım yolunuz uzun sağlıklı bir şekilde de kucağına almayı nasip etsin🥰
Nur_Erdugan53 Serdqn Ya maşallah canım sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin Allah
gizemskakaksksk Nur_Erdugan53 Merhabaa birerbir aynıyız bende 20+2 deyim çarşamba detaylıya gidiyorum bakalım Yüzünü görebilecekmiyiz cinsiyetini biz daha göremedik göstermedi
Nur_Erdugan53 gizemskakaksksk ya Hadi canım sağlıklı olsun da geç olsun güç olmasın girmeden yarım saat öncesinden bir tane çikolata Bir de vişne suyu iç ben de öyle yaptım bebeğim Bayağı hareketli oluyor
Nur_Erdugan53 aylisinannesi ya maşallah canım sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağıma almayı nasip etsin Allah inşallah