Nur_Erdugan53 Evet kızlar Biz 21 hafta artı iki günlük ve 🍌olduk önümüzdeki hafta detaylı otursun çektireceğim aranızda çektiren var mı Aslında dokunmana 18-20 Hafta arası dedi ben o haftalar küçük olur diye doktorunu konuştum ve 22 haftalık da karar verdik ve ağrılarım o kadar çoğaldı ki Hiç sormayın Siz de durumlar nasıl🤭🥰
Mlksde Nur_Erdugan53 Bizde 35+1 pazı kadar olmuşuz ağrıları hiç sormayın malesef şuan ayağa kalkarken elli kere düşünüyorum nefes kontrolü cesareti topla hop bianda kalk 😄😄
Turit Nur_Erdugan53 merhaba bende ilk gebeliğimde 22 haftada yaptırdım dokturum banada 20 ila 22 kadar yaptırabilirsin dedi bizde 22 de yaptırdık bu gebeliğimde de aynı dedi küçük haftalarda yapılmasını önermiyorum 22 de yaparız dedi bence iyi 22 de yaptırmanız .
Mey58 Nur_Erdugan53 bende 19 oldum bugün ağırlık yaptıkça bel ağrılarım arttı rahat hareket edemiyorum cinsiyeti hala öğrenemedik o yüzden detaylı ultrasonu 20+1 günlükken ayarladık umarım net görebiliriz o gün Allah yardımcımız olsun 🥰
Nur_Erdugan53 isimsizdir Maşallah kız Seninki yaralamışsın az kalmış Hadi gözün aydın saglıklı bir şekilde bebeğini kucağına al inşallah
thingma Mlksde inanılmaz bi kasık ağrım oluyor özellikle sağ tarafta, bazen diyorum ki doğum mu başladı acaba falan ama dinlenince geçiyo, aynı hafta aynı gündeyiz sizinle 🩷 mevlam bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip eylesin kolayca 🚼
Nur_Erdugan53 Mlksde ya of hiç sorma Sizinki de yaralamışsınız Gözünüz aydın sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız o ağrıları yemin ederim Neler çekiyorum hamile kaldığımdan beri çekiyorum çok şükür Allah beterinden saklasın
685112 Mlksde ayniii ben 35+1 nefesim kesiliyo sanki yatarken zaten yataktan kalkana kadar epey bi zamn geçiyo hatta sağa sola donmek bile zorlaştı kalça ağrısı çok oluyo bende
Nur_Erdugan53 Turit Evet işte ben de 3 gebeliğim bu İki kızımla da 22 24 hafta arası yapmıştım işte bu da erken olur gelişmeyen bir şeyi olur korkmayayım boşuna 22 hafta iyi olur diye cumartesiye randevu aldım 22 haftalık uygun olur bence daha mantıklı olur
Nur_Erdugan53 crescent___ ya çok güzel tekmeleri falan hissetmek Gerçekten ben de hissettim 19 artı 5 günün iken gerçekten çok güzel bir his Evet dövülüyoruz🤭 ama olsun Sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah canım bebeğini
Berivanabk34 crescent___ maşallah ne kadar çok kereviz var bizimki de çok yaramaz uyutmuyor o derece kereviz olmak zor geldi bebişlere😅🐣
Nur_Erdugan53 Mey58 Evet gerçekten insanın ağrıları ev işlerini yaparken günlük ev işimi bile yapamaz hale geliyorum Bazen hiç yapamıyorum oturdum Oturdum Yerde duruyorum bir tek kahvaltı yapıyorum Bir de iki tane çocuğum daha var benim onlarla uğraşıyorum işte yapacak bir şey yok sağlıklı bir şekilde de kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi işte benden o yüzden dedim ben cumartesi günü yaptıracağım 22 haftalık İnşallah her şey yolundadır
Nur_Erdugan53 Deletedmom_121 ya maşallah canım sağlıklı bir şekilde kucağına dalırsın inşallah bebişini
Nur_Erdugan53 meyro-2021 ya maşallah canım Sağlıkla sıhhatli bir şekilde de kucağına alırsın az kalmış🥰
Nur_Erdugan53 Asi_07 kız neredeyse bir iki hafta mı kalmış İyi hadi gözün aydın sağlıklı bir şekilde de kucağına alırsın🥰
Nur_Erdugan53 aysegulpolat121 maşallah canım seninki de az kalmış yaralanmışsın neredeyse geriye kalan 2 ay falan İyi hadi sağlıklı bir şekilde de kucağına alırsın inşallah canım🥰
Nur_Erdugan53 ceren-123 maşallah canım seninki de az kalmış İyi hadi sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına alırsın Allah bir avazda kurtarsın İnşallah🥰
Prensess33 Nur_Erdugan53 merhaba bizde 21+1 muz kadar olduk ☺️ benim bel ağrısı dışında birşeyim yok çok şükür bu cuma detaylıya girecem hayırlısıyla 💙
Elfnur_ Prensess33 Aynıyız :) ben de bugün gidiyorum detaylı ultrasona bakalım hayırlı güzel haberler alırız inşallah 🤲
Nur_Erdugan53 Prensess33 Ya aramızda bir gün var canım bende cumartesi günü çektireceğim İnşallah nasip olursa her şey yolunda olur inşallah sağlıklı bir şekilde de kucağımıza alırız bebişlerimizi🥰