rubeyyisarah Esra1999 ya canım normal değil kanama olmaması lazım plasenta geliyor olabilir allah korusun hastaneye gitsen iyi olur
rubeyyisarah Esra1999 normalde minik peçeteye kan gelmesi lazım az bir şey ama adet gibi kanama asla normal değil
Blueeberryy Benim doktorum kanamaa olursa direk gel demisti kanama varken nasil gonderiyolar insallah iyisinizdir saglikla dogumun olmustur 🤲🏻🤲🏻