Esra1999 Kızlar kanamam geldi gittim doktora sancı artarsa gel dedi hala kanamam var ne yapmam lazım eve gönderdiler açılma yok
2minnakannesi0 Esra1999 evin içinde hareket edin, duşa girip belinize karnınıza goguslerinize sıcak su tutabilirsiniz hem sanciniz rahatlar, plates topunuz varsa zıplayın üstünde, squat yapin aklıma bunlar geldi Rabbim kolaylık versin hayırlı sağlıklı dogum olsun
Purpleonion Esra1999 sancın geldikçe yürü merdiven in çık bi de pilates topuyla youtube hamile pilates egzersizlerinden yap çok işe yarıyo su gibi olsun doğumun inşallah 🙏
Dicle47 İnterneten açılma olsun sancin hafiflesin diye egzersizler var izle hadi hayırlısı bakalım ♥️
Esra1999 2minnakannesi0 duş alıp gitmiştim de hiç açılmamış bile neyse biraz geçsin suya oturucaö merdiven inip çıkıcaö
bebeimgeliyo Meryem ana otu , sümmes sebile yeserrah , merdiven inip çıkma pilates topu ile hareketler asılma var birde sıcak su tutun mümkünse inşaallah bir avazda doğsun sağ Salim 🤲🏻
rubeyyisarah Esra1999 ya canım normal değil kanama olmaması lazım plasenta geliyor olabilir allah korusun hastaneye gitsen iyi olur
rubeyyisarah Esra1999 normalde minik peçeteye kan gelmesi lazım az bir şey ama adet gibi kanama asla normal değil