Gyed iyi de benim yazdığım şeyin fikir alışverişi bebek bilgisi ile ne alakası var? Sadece bebeğim kilosu normal mi diye sormuşsunuz. Anormal olsa doktor söyler internette yazar ortalamalar dedim. Bu soruya cevap vermediler diye isyan etmişsiniz ya. Lütfen yazdığım şeyi çarpıtmayın. Ne yazdığımı ortada. Allah dert vermesin ne diyeyim. İyi günler