Gyed sorduğun bi soruyu gördüm bebeğimin kilosu normal mi diye sormuşsun yani bu bünyeden bünyeye değişir doktorun normal sağlıklı dediyse biz ne diyelim birinin 2 kg iken birinin ki 2400 dür ama doktorları ikisine de sağlıklı demiştir bu bi kıstas değil yani. O yüzden sitem etmeni gerektirecek bi durum yok aciliyeti olan bişey yazmamışsın