Yarenn24 Kızlar ilk gebeliğim 2 hafta sonra doğumum var 13 kilo aldım bebisim suan 3 kg civarı hazirana kadar 15 kg olarak geri vermek eski formuma kavuşmak istiyorum , aranızda doğumdan hemen sonra kilo veren var mı sütte azalma olur mu :( psikolojik olarak kendime hiçbirseyi yakıştırmıyorum evde güzel açık giyinmeyi çok seven bir insanım renkli renkli croplar bluzlar giyerdim eşimin çok hoşuna giderdi . Hamillikte en çok bunu özledim ☹️
Deletedmom_121 Yarenn24 ay ben 18 kilo aldım Heralde doğuma kadar biraz daha alırım, bu durum eşimin çok hoşuna gitti Kilo almamı istiyordu zaten Ama kendi gözümde öküz gibi oldum diyorum Herkes çok yakistirdi ben yinede spor yapcam doğumdan sonra 😂
xJade Yarenn24 Çok kilo almamışsin bence. Ben 65 le hamile kaldım 73le doğuma girdim. Doğumdan iki gün sonra 64 kiloya düştüm. Bebek, suyu , plesenta bunların hepsinin bir ağırlığı var zaten. Bence çabuk verirsin.🌸
TKumsall Yarenn24 kız ben 36. Haftaya kadar 27 kilo almıştım ilkinde 10 kilo doğumda gitti 40im çıktığından sonra da 10 kilo gitmişti çoktan şimdi ikinciye hamileyim 15 kilo aldım 28+4üm daha kim bilir daha kaç kilo alırım normalde sürekli kilo alan biri değilsen metabolizma hızlı çalışıyor bebekle ilgilenirken felan kilo gidiyor hızlıca sütün için bişey diyemem ben hiperlaktasyon olmuştum çok fazlaydı ağrıdan acıdan ölüyorum sanıyordum sürekli sağım yapmak zorunda kalmıştım şimdi ne olur Allah bilir
BADE38 Yarenn24 Eveeettt ben 25 kilo almıştım 😂😂😂 doğumdan sonra ki gün korse kullandim doktorumun önerisi ile 40 boyunca karnımın inmedigini düşündüm sonra aniden karnım çekildi gitti sonra kilolarim gitmeye başladı ama üzerimde kalan kilolar oldu tabiki benim evde yürüyüş bandım var yürüyüş yaparak verdim kilolarımi hiçbir şey kalmadı 25 kiloyu verdiysem sen bence verirsin hemen
Yarenn24 Deletedmom_121 benim anne tarafım gebelikte hepsi 25-30 kg almış en korktuğum şeydi . Neyse ki baba tarafıma çekmişim de 10 küsürle doğuma gidicem 😂
Deletedmom_121 Yarenn24 Masallah seninki gayet normal bence şey duymuştum doğumda zaten 7 kilo gidiyor diyorlar kalan 3 kiloyu da her türlü verirsin takma kafana ben takmıyorum 😂 Kilo vermek zor bişey değil üzülme
Yarenn24 Deletedmom_121 of inşallah ya çok taktım kafaya önceden kg takıntım yoktu hiç ama simdi 9 aylığım karnım iyice büyüdü ondan herhalde gözüme çok kötü geliyo hersey
Deletedmom_121 Yarenn24 Hayır ya öyle düşünme Ben hamilelik göbeğimi çok sevdim çok tatlı duruyor eminim sende’de öyledir , ve geçici bişey her zaman bu gobusle gezecek değiliz zor yanlari tabi var mesela artık kişisel temizlik konusunda eşimden destek almam gerekicek çünkü göremiyorum hahahah 😂😂😂
couleurcerise Hamile kalmadan önce aşırı kilolu değilsen çok almamışsın ki ne bekliyordun kilo almamayı mı ☺️ Bebeğin kilosu plesanta kan hacmi vs derken baya bir kilo gidicek zaten bunları takma bence.
ipekveatlas +18kg ile hastaneye doğuma gittim 3 gün sonra evime geldiğimde -10 kg gitmişti bi iki aya kalan kilomda gitti zaten sadece emzirdim hic bisey yapmadım emzirmek kilo verdirdi bende baskalarında aldıradabiliyo dert etme bünye meselesi bu
sweetmom_ Yarenn24 ben yaşamadım ama yakınım yaşadı doğumdan hemen sonra kilo vermeye başladı normalde gelişimi çok güzel ilerleyen bebeği kilo almamaya başladı annenin sütünde hem azalma oldu hemde kilo vermek için günlük besin ihtiyacıni azaldığı için anne sütünün yaraliligi da azaldı. Bu yanlış bir şey bebislerin bağışıklığı çok düşük oluyor ve hemen hastalanıyorlar. Bende 6 ay mutlaka beklemeli insan en azından bebek ek gıdaya geçmeli.
Kesimeliff Yarenn24 bende en çok kıyafetlerimi özlemiştim 😂 şimdide hamileliği özlüyorum. Doğumdan önce bende yaklaşık 12 kilo aldım ama doğum yaptım hastaneden çıkarken tartıldım 9 kilosunu vermiştim. Lohusalığım bitmedende eski kiloma geri döndüm hiç bir şey yapmadan aksine güzel beslendim yemekti tatlıydı bol bol yemiştim. Oğlumunda kilosu çok iyi gidiyor sütümde hiç azalmadı çok şükür
yrncgl Ben 22 kilo aldım, doğumdan hemen sonra eve gelince tartıldığımda sadece 4 kilo vermiştim bebeğimde 3800 doğmuştu zaten 😄 sonra bir haftada 10kg gitti, şimdi devamının gitmesini bekliyorum 10 gün oldu doğum yapalı
Bebetul Yarenn24 Yarenn24 öncelikle sakin olmanı öneririm. ☺️ Sağlıkla bebişini kucağına alırsın inşallah. Ondan sonrası zaten tamamen sürece ayak uydurmak. İlk olarak her zaman psikolojik sağlık sonra bedensel sağlık. Psikolojik sağlık olarak bakıldığın da bebeğinle geçirdiğin her an onunla kurduğun her bağ psikolojik sağlığını koruyacak ve bu sürece daha güzel ayak uydurulmuş olacak. Fazla kilolar ise emzirme ile birlikte tamamen gidiyor. Tabi bununla birlikte sağlıklı beslenmekte önemli. Genellikle 6.haftadan sonra tempolu yürüyüş ile spor yapabiliyorsun. Tabi iyileşme sürecin daha hızlı olursa bu daha kısa bir süreyede düşebilir. Bunlar sadece benim düşüncelerim bende 40. Haftadayım. Kendimi bu şekilde telkin ediyorum. ☺️ umarım eski halinizden daha da güzel bir bedene sahip olursunuz inşallah 🙏🏻
gamzeoktay Yarenn24 ben ben napayim yaaa 33+2 ikiz gebeyim 68 kilo ile hamile kaldım şimdi 85 86 o kilolardayim hiç birseyim olmuyor göbeğim 5 adım önden gidiyor eşim de göbekli ikimiz aynı olduk onun switlerini giyiyorum zayiflicam diye hiç birsey almadim 😅
Yarenn24 gamzeoktay zaten bu süreçte ben 2 pijama takımı aldım biri hastane için biri evde giyebilmek için . Bir de günlük alırsam bol sweatler aldım ki hamilelikten sonra da taytla giyebileyim diye hamile kıyafetleri gereksiz masraf ya onun yerine bol şeyler alınca daha iyi
DNZMHMHT Yarenn24 yani tabiki kişiden kişiye değişir ben doğumdan sonra güzel kilo verdim hemde ne diyet ne spor hicbirsey yapmadım sadece emzirdim🤣 emzirmek beni bayağı zayiflatti ama sütten kestikten sonra tekrsr kilo aldım neredeyse doğum kiloma kadar geldim üstüne tekrsr gebe kaldım şimdi ikinci doğumdan sonra kilo gider mi kalır mı stresinr girenlerden im😏
1Prens1Prenses53 Ya ben ilk doğumumda çok güzel kilo vermiştim hamile kalmadan önceki kiloma dönmüştüm hatta 2 kilo kadar daha azıydı.ama kasımda ikinci doğumumu yaptım 2 ay oldu kilo veremiyorum delireceğim😔 diyet yapayım diyorum hangi diyete baksam emzirenler doktora danışmalı yazıyor. Emzirdiğim için yapamıyorum da. Hızlı kilo vermem için tavsiyesi olan varsa çok sevinirim.nisanda düğün var o zamana kadar eski kiloma dönmek istiyorum ama pek mümkün gibi görünmüyor maalesef😔
Yarenn24 1Prens1Prenses53 haziranda düğün var kız kardeşimin bende gelinin kız kardeşi olarak zayıflamam güzel olmam lazım akjdpajd onu takıyorum kafaya 😂 insallah veririz kiloları
Meltemm21 Yarenn24 73 kilo ile hamile kaldım sanırım 82 kiloyla doğum yaptım 2 ay oldu doğum yapalı şuan 71 kiloyum diyet yapamıyorum maalesef
Alisde Yarenn24 valla dogumdan çıktıktan ilk 3 gunde en en az zaten 8 9 kilo gidiyor sonrasida emzirirken insan gerçekten cok acıkıyor oyle boyle degil hamileliktn bin kat daha acikiyorsun ama hamur islerinden tatlilardan karbonhidrattan uzak durursan ve saglikli bol su bol salata sebze yemekleri tüketirsen cok cok rahat tum kilon gider canım