kubra_t ebruca52 ben hep multivitamin içiyorum içinde folik asit var. Hemde kullandığınız demir ilacını kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yok çok şükür
sinem93- İnanın kabız olmaktan daha iyidir. İlk başlarda WC de ağladığımı biliyorum bu ilacı kullandıktan sonra rahatladım şükür. 35 haftalık oldum hala kullanıyorum.
Rozzzzaa ebruca52 aç karinla alınca bende de ishal oldu tok karinla almaya başladım bende 34+5 ten devam ediyorum
nurssmom ebruca52 ben hamile değilken kullandım ve ishal oldum direk bıraktım. Sizde kesinlikle bırakın dr a söyleyin ve değiştirilsin
eses26_ ebruca52 merhaba benim de aynısı oldu haftaya kontrolum var siz bebeği görebildiniz mi sonuç nedir