Kızlar 6+1 olduk demir eksikliği ve kansızlığım var. Doktor bunu yazdı 2 haftadır kullanıyorum ishal oldum yoğun bir şekilde. Ayrıca doktor bunun içerisinde folik asit olmasına rağmen folidoce de yazdı .. ikisinde de folik asit var bebeğe bi zararı olur mu? Benim gibi bağırsak problemi yaşayan, demir ve kan eksikliği için önerebileceği ilaç olan var mı? 🐣