Aysnrplt aslında 40 kilo aldıktan sonra tekrar vermiş olmanın hiç bi manası yok bence😏 çünkü her yerim yırtık sarkık kilolu halimden daha kötü durumdayım🤔 sarkmayı sporla falan bi şekilde toparlarım diyorum ama yırtıklar ebedi ne yazık ki😭 o yüzden en güzeli alabildiğimiz kadar az almak bu sefer diyet yapıyorum ama olan oldu ilk gebeliğimde diyet yapmadığım için çok pişmanım ama ilk olunca insan acaba diyet bebeğe zarar verir mi bebek gelişmez mi vs vs türlü evhamlara kapılıyoruz ikincide daha bilinçli oluyoruz zira olan olmuş oluyo😏 gerçi ben bu yaşıma kadar benim gibi 40 kilo alanı hiç duymadım 🙄🙄 o da ayrı ironi😂😂