Evet canım cidden samimeytle soyliyotum ben sezeryan olmam gerekiyordu bazı sebebten yoksa her şey normaldi tabiki zlrunlukuk olmadıkça tercih edilmeli mi orasını blnyrum ama Allah senin için en iysni bilir zten hiç kokrma şuan yine olsa onu olurdum belden aşağı uyusacak bil bunu herkeste oluyor titremekte olblyor bundafa korkma