Ben de zorunlu sezaryen olacağım bazen korkuyor gibi oluyorum ama olumsuz düşünmemeye çalışıyorum şöyle düşün 20 dakika sabredeceğiz ve sonrasında bebeğimize kavuşacağız korkulacak bir durum yok çünkü kötü bir şeye gitmiyoruz çok güzel bir şeye kavuşacağız 9 ay taşıdığımız bebeğimize 🥰 Mucizevi bir şey onu görmek ilk ağlamasını duymak 🥹 Bence genel anestezi isteme onda sanırım ilk uyanışta baya ağrıyla uyanıyormuşsun.