Besaley Eyylemm inşallah canım güzel haberler alırsınız ben çok güzel haberler alamadım kese etrafımda kan birikintisi göründü boş gebelik olanilir dedi
Eyylemm Besaley stres yapmamaya çalış mumkun oldukca ani hareket yapma dınlen ınsallah bır dahakı gıttıgınde hem bebısı gorursun hemde kanamada yok olmus olur Rabbım herseyın hayırlısını nasıp etsın canım
Melikeyurtseven Besaley benimde aynı oldu sata göre 7 haftalık gittim ultrason da 6 cıktı bebek görünmedi haftaya gel dedi