LadyX olmaz olmaz ben bazen gece iki gündüz öglen bir iciyodum bırakmaya da calsma 14 15. Haftada kesin geciyor zaten ben bırakamıcam prilamı sanıyodum basucumda durduruyodum 14 e geldm baktm bulamtılwrm azaldı içmeyim dedim bire düsürdüm baktm bir e de gerek yok 15 de tamamen bıraktm