31 haftalık olduk hala içmediğim zaman aşırı kötü oluyorum. Bırakmayı denedim bıraktığım gün daha şiddetli bulantı kusmam geliyor asla geçmiyor bulantım 27. Haftaya kadar her gün akşam da bulantı için serum taktım hemşireyim hala ara ara takıyorum çok kötü olunca