petunya55 hamile kaldığımdan beri çok üşengeç oldum hep jiletle alıyorum ama berabat bir şekilde fazlalaştı hâla utanmadan jiletle alıyorum artık göremiyorjm orayı bile 🤯 napiyim daha pratik geliyor uğraşamıyorum ha kuaför falan diyecekseniz çok çekinirim aldırmam kuaföre. İnşallah doğumdan sonra lazere gideceğim çünkü baya çoğaldı