Arkadaşlar 3 gün sonra doğumum var nasıl desem ufak ufak tüylerim var hep sık temizlendim uzamadı gebelik boyu nolur nolmaz dıe yarı var yarı yok eldivenle almıştım tek tük yani göremediklerimde vardır. Acaba ağdaya gitsem kötü olur mu derim felan yoksa kökten temiz mi olır ? Jilet hiç sürmedim sürmek istemiyorum kuaför arkadaşlar varmı beni aydınlatacak