Gulnur normal dogumda nasıl oluyor bilmem cnm ben sezeryan dogum yaptım 7 gün oluyor ilk 3 gün benim hiç kanamam gelmedi sonradan gelmeye başladı tabi bünyeden bünyeye degişiyor bu 40 gün adet göreceksin die birşey yok kimisi 10 gün oluyor kimisi daha uzun içinin temizzlenmesiyle alakalı pis kan yani ama abdest kısmını inan bilmiyorum yanlış bişeude söylemek istemem ben her banyoda alıyorum ama bu konuda daha tecrübeli biri inşallah yazar şimdiden hayırlı dogumlar 😊😊