Kızlar normal doğumda da sezeryan da illa dikiş oluyor o dikişler zaten kanamam bitse bile hemen geçmiyor benim ki 13 gün oldu daha düşmedi bazılarının erken düşüyormuş ama 20 güne ancaknduser benim ki ondan sonra da iyileşme süresi var tabi acısı hemen geçmez kanamam geçse bile acısi olduğu için ilişkiye yakmamak istemeye bilirsiniz