Kizlar bu 3. Gebeligim Allahim iki oglumdan sonra birde kiz cocugu nasip etti . Benim hamile kalisim hep sikintili istedigim kadar korunayim yinede hamile kaliyorum esimle birlikte karar aldik yumurtaliklarimi baglatmak istiyorum ilk iki dogumum normal dogum buyuk ihtimalle 3.de ole olucak ama normal dogum aninda yumurtaliklarimi nasil baglarlar normal dogumda nasil olucak int ten arastirdigim bir kac birsey var ama tam net degil bole yaptiran var mi bana sureci anlatabilirmisiniz bilen yasayanlar ( ayrica devlette bakiliyorum devlete gidiyorum ) buarada bu ay doktora gidicem sorucam ama yasayanlarinda deneyimlerini merak ediyorum