hnf34 aynen işte tam olarak bundan bahsediyorum, erken öğrenip bide böyle doktora denk gelince zaten stresli süreç, insanı daha da düşündürüyorlar. Bence de gitmeyin o doktora, zaten hamilelik başlı başına değişik bir süreç, sizi rahatlatacak doktorlara ihtiyacınız var. Gerekirse her detayı paylaşmasın yani. Benim 510 çıktı ama bidaha baktırmana gerek yok işte hamilesin keseye bakıcaz 10 gün sonra dedi. Tatildeydim, devlette tesadüfen gittiğim bir doktordu. Ondan 10 gün sonra başkasına denk geldim yine , o da mesela soru sorduğumda tersledi 40 hafta böyle geçmez dedi😁 Sonra dönünce kendime başka bir doktor buldum. Neyse ben hamilelik testi yapacak olanlara da, kalp atışı keseye bakacak olanlara da hemen erkenden yapmasını tavsiye etmiyorum. Ben 4 haftalık öğrendm ama 6-7ye kadar beklemiş oldum 3 hafta. Yani direk 6 haftalıkken gidince hem keseyi hem kalbi hepsini duyup bi kerede o stresi atmak da güzel olabilir. Allah korusun zaten dış gebelik varsa onu da görecek zaten ama çok da 8 lere falan bırakmamak lazım ilk muayeneyi, herhangi bir komplikasyonda tüplere vs zarar vermemesi için. Allah’ın izniyle inşallah gittiğizde hayırlı haberleri alırsınız, keseyi de bebişi de görürsünüz. Erken ve geç döllenmeye göre de bu durumlar değişiyor ( kesenin görünmesi , kalp atışı duyulması vs ) 6 da duyan da var 8de olan da. İçinizi ferah tutun🧿🙏🏻