Nazliip 3+6 da beta 510 ilk öğrendim. 10 gün sonra gel dedi keseye bakmak için, 5+5keseyi gördük sonra yine 10 gün sonra gel dediler neyse 7.hafta da kalp atışı ama bence o süreçte 2-3 kere gidip beklemek yerine direk 7 haftada gidip kalp atışını duyun daha iyi olur, arada beklemek stresli oluyor 🙊Hatta ilk kanı verdiğimde 10 gün sonra gel dediğinde sordum bidaha kan baktıraym mı ikiye katlayacak mı diye vs dedim hayır gerek yok dedi