Ballisutt27 Adet tarihine göre beklenen doğum tarihi 18 Mart ama ultrasonda 11 Mart yazıyordu. 30+5 teyim her şey güzel gidiyor şükür sizlerin nasıl ne durumdasınız? 😊
Baby_B Ballisutt27 subat sonu ya da martta dogumumuz var Cok sukur iyiyiz,gecen bi sag ve sol kasigim agridi ama uyuyunca gecti Umarim yeniden yasamam🤭 Bol su,yuruyus,hazirliklar devam ediyoruz
tbmn Ballisutt27 İkinci hamileliğim nedense bunda zorlanıyorum 32+1 günlüğüz 🙂 nefes alamıyorum sağdan sola dönerek uyuması ayrı bir eziyet 🥲 hayırlısı sağlıklı olsunlarda inşallah
Kalbiminsesi Ballisutt27 benimdw 1 mart tahmini dogum ultrasona gore 21 subat az kaldi bakalim bekliyoruz saglikla gelsinler
EbruDemir81 Bizim de tahmini dogum tarihi 16 mart gösteriyor artık nefes alirken zorlanıyorum ve uykusuzluk var biraz onun dışında tekmeleriyle mutlu oluyorum kızımın 🌸🥹
Ballisutt27 EbruDemir81 nefes almada zorluk genelde yemekten sonra oluyor bende hele ki yemeği fazla kaçırdıysam sığınamıyorum, nefes alamıyorum Tekme durumları nasıl? 😊 bende henüz sert tekmeler yok akşam ve geceleri hareketli hafif şekilde tekmeler atıyor dönüyor çok mutlu oluyorum ben de
Larraa Bizimde beklenen tarih 17 Mart ama artık bebiş ne zaman gelmek isterse o zaman ☺️ Her şey yolunda çok şükür zaman geçsin istiyordum bir an önce 🥰
Ballisutt27 Larraa ya aynı neredeyse sağlıkla gelsin bebişlerimiz🥰 evet bir an önce mart ayı gelsin istiyor insan değil mi bir de her gün görmek istiyorum merak ediyorum ne yapıyor nasıl ne kadar büyüdü
Duam_Liya2024 Larraa Bizimde aynı 17 Mart gösteriyor doğum, an itibariyle 31 haftalık olduk Sağlıkla evlatlarımıza kavuşuruz inşallah 🙏🏻
Fbebek-0965 Biz de 31+1 deyiz Mart başında doğum nasipse. Uykusuz geceler burun tıkanıklığı kramplar vs oluyor bende.
Ballisutt27 Fbebek-0965 canım magnezyum takviyesi alıyor musun? Ya da her gün bir tane maden suyu tüket benim kramp olmadı hiç bunlar sayesinde
Ballisutt27 Tazeanne74 ay hadi sağlıkla gelsin bebişlerimiz çok heyecanlı gerçekten 🥰 adet tarihine göre de mi 8 marttı beklenen doğum tarihi
Ballisutt27 Baby_B yaa sağlıkla gelsin inşallah 🌸 yürüyüşü ben çok yapamıyorum ya :( ama evde boş durmuyorum tüm ev işlerini yapıyorum bir de pilatese gidiyorum
1hamle 31+5 olduk 🥹 1 martta da ramazan başlıyor bir hafta öncesinde doğursam 38 haftalık erken mi olur acaba 🥲
Mehmeteren-ve-defneninannesi 1hamle günlerimiz de aynıymış düşüncelerimiz de aynıymış Ben de ramazan öncesi olsun istiyorum şubat zaten 28 çekiyor 25 Şubat‘ta alsın istiyorum tam 38. hafta oluyor
Ballisutt27 1hamle sezeryan mı düşünüyorsunuz? İsteyince nasıl oluyor anlamadım ben😂 42 ye kadar yolu var ya
Ballisutt27 tbmn yaa bacağınızın arasına yastık koyarak uyuyun öyle çok rahat oluyor dönerken henüz zorlanmıyorum ben gelecek ay zorlanırım muhtemelen
1hamle Mehmeteren-ve-defneninannesi ayy bende 25 i olsun istiyorum inşallah kilosu eksik olmazsa olur herhalde
EbruDemir81 Ballisutt27 tekmeler baya sert geliyor bizim ya 😅 dönerken falan bir tarafta toplanıyor görüyorum dışarıdan herseyi bazen canımı yakıyor ama hamdolsun 🥹
Larraa Ballisutt27 Öyle gerçekten ben de çok merak ediyorum 🥰 Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🩷🙏🏻
Tazeanne74 Ballisutt27 1 hafta ilerde dedi doktorum o yüzden 8 Mart sonrası dedi galiba bekleyip göreceğiz bakalım 🌼🌼
HazelSeren Ballisutt27 29+5 teyiz bizde grip olduk kanda enfeksiyon çıktı hastalıkla uğraşıyoruz canım 😔
Ballisutt27 HazelSeren yaa çok dikkat et kendine şu anki gripler bir farklı oluyor nedense en az 1 ay sürüyor bol bol su içmeyi de ihmal etme canım çok geçmiş olsun 🥺 inşallah hemen toparlanırsın her şey normale dönsün bir an önce 🌸🤲🏻
Ballisutt27 Tazeanne74 ay hadi hayırlısıyla sağlıklı şekilde gelsin inşallah 🌸benimki de 1 hafta öndeydi şu anda ne durumda bilmiyorum 🤷♀️
myangelson Ballisutt27 bizim de uygulamaya göre 19 Mart ama sezaryen olacak 38+0 da alırsa 5 Mart olur riskli gebe olduğum için belki çok beklemez diye düşünüyorum 🤷🏻♀️ tansiyon sıkıntısı yaşıyorum onun dışında herşey yolunda, serklajliyim hep yatıyorum ama az kaldı Allah’ın izniyle 🤲🏻
Ballisutt27 myangelson yaa çok geçmiş olsun canım sağlıklı şekilde kucağına alırsın inşallah her şey yolunda gitsinn🌸🌸