Dilarac Negna- şöyle size söylesem doğrumu anlar mısınız aralık 7 ovulasyon 8.9 catlamaydı ovulasyonda Takvimim uygulaması
Dilarac Negna- işte aralık ayı öyle diyordu ama değerlendiremedik o yüzden olmadı ama bu ay 4 ü yüksek doğurganlık diyordu öncesinde ve 8 ine ka da r full ilişkş oldu tabi 8 inden sonra yumurtlama olmadıysa adetim de 22 aralıktı
Negna- Dilarac şansınız yüksek gibi. Ama üst üste çok fazla yapmak ne kadar doğru olur bilmiyorum. Sperm hızında hareketinde sorun yoksa üst üste öneriliyor
umtbebe Benimde 18 i bende kaç gündür bel ağrısı göğüste Hassasiyet belkide adet günüm yaklaşıyor diye bilmiyorum 😔