ttazeannee Mervesare0 pilatese 36 da başladım bende perine masajı yaptım beşer dk ile başlayıp 10 dk ya kadar çıkardım. Zeytinyağı ile yaptım masajı Bebeği kanala yönlendirmek için ördek yürüyüşü Aksak gebe yürüyüşü yaptım. Aksak gebe yürüyüşü dışarda çok yapamadığım için evde bir ayağıma topuklu giyip birine giymedim o şekilde yaptım Merdiven inip çıkma squat bol hurma ve korunmasız cinsel ilişki. Evin içinde bacaklarımı öne arkaya yanlara aça aça yürüyordum açma germe hareketi gibi. Doğumdan bir gün önce evimi süpürürken bile sürekli bacaklarımı aça aça süpürdüm. Ve son ayına girdiğimde sürkeli hareket halinde olmak için her hafta sonu evi dip köşe temizledim eğil kalk yaparak
Mervesare0 ttazeannee teşekkür ederim 💕 perine masajini gebe okulunda anlattılar evet videoda izledim ama biraz zor geldi yapmak bana denemedim daha tabi . Zeytinyağı evde kullandığımız değil mi asit falan olayı var galiba ama Bi zararı olacağını düşünmüyorum. Sizin bu dediğiniz gibi kendime bende yapılacak diye liste oluşturdum ama bakalım 36 olayım başlayacağım inşallah
ttazeannee FtmaGlr inşallah kolay bir doğum yaparsınız. Biraz psikoloji ile de alakalı bir durum. Benim nişanım geldi annemle kayınvalidem bize geldiler ben ara ara sancı çekiyorum ama hala pozitif kalmaya çalışıyorum. Annemler dedi ki sen hiç doğuracak gibi değilsin baksana🤣 bana inanmadılar doğuracağıma ama sabah onda hastaneye gittiğimde hemen yatış yapıldı açılma 7 8 cm Di ve iki saat sonra kızım doğdu. Hiç kendimi bırakmadım hep bebeğimle konuştum kendimi sonuca odakladım sizde öyle yapın çoook kolay geçecek göreceksiniz hayırlı doğumlar şimdiden
FtmaGlr ttazeannee yaa ne kadar pozitif bir doğum hikayesi maşallah acı eşiğiniz yüksekmiş 8 cm açılma ile gitmişsiniz 😌🙏🏻 Hayırlısı olsun ömrü uzun olsun 🥰 Güzel dilekleriniz için de teşekkürler 🌸
Gokcecan3 Benimde geçen haftaya kadar suyum normaldi bugün gittim kontrole doktor normalin üstünde dedi yaşayan var mı böyle durum 39+4
ttazeannee Mervesare0 ilk başta zor geliyo ama zamanla alışıyor başka yağlar da kullanabilirsiniz ama tam olarak hangileri hatırlamıyorum
ttazeannee FtmaGlr evet acı eşiğimin çok yüksek olduğunu zaten biliyordum doğumla da kanıtlanmış oldu😅
ttazeannee FtmaGlr evet acı eşiğimin çok yüksek olduğunu zaten biliyordum doğumla da kanıtlanmış oldu😅
hyena FtmaGlr güzel doğum geçirmeniz dileğiyle inşallah benim bebeğim 40 hafta dolmak üzereydi yoksa sezeryan demişti yüksek kilosu diye zaten 4100 geldi o gelsin diye evde zumba dışarda yürüyüş squat hareketleri yapmıştım aklıma geldikçe gülüyorum çünkü şimdi çocuğum asla yerinde oturmuyor hissetmiş gibi popon ne işe yarıyor diyorum bi işe yaramıyor anne diyor 🤣🤣
FtmaGlr hyena 🤣🤣 Ben de normal doğum istiyorum her şey yolunda giderse, şimdiden haftada 2 gün yüzme 2 gün yürüyüş yapıyorum birde iş temposu kolay değil, 4100 tosuncuk doğmuş 🥹🧿🌸
hyena FtmaGlr hiç sorma Allahtan kolay doğum oldu o kilosuna rağmen sadece biraz dikişim olmuştu oda hemen geçti zaten ilk kucağıma verdiler sanki 2 aylık bebek var gibi hissettim kucağımda doktora bu benden mi çıktı demiştim o şokla 🤣 2 gün önce ultrasonda 3700 dü çünkü
Parinas FtmaGlr bence değişiyor. Ben 13 saatte doğurdum. Hastaneye erken gittiğim için doğum yavaşladı. Eltim doğum yapacağı zaman evde çek sancını iyice sıklaşınca git dedim. Hastaneye girdik çatala çıkarıp bebeği tuttular doktoru çağırın acil bebek geliyor diye 😀o kadar hızlı oldu evde de çok çekmedi rahat olduğu için hızlı ilerledi açıklığı. Onun da ilk doğumuydu. Doktor biraz daha erken gel bi dahakine yolda doğuracaksın yoksa demişti 😀
hyena FtmaGlr emzirme döneminde gaz olur diye hamilelikle biraz abartmış olabilirim çünkü bende 22 kilo almıştım 🤣 60 kiloyum suan şükür diyetteyim 😂