Mrvsmt2502 S_ysmn inşallah sağlıkla kavuşunda ne zaman geldiği önemli değil hatta geç gelmesi daha iyi bile 😃
Serdqn Benim de son 4 gün. Bugün kontrol var. Doktorum izne çıkacak doğur artk diyor ama bizim kızım keyfi yerinde sanırm