ay_naber_ayol Sonnenblume ben de 17. haftamdayım şu zamana kadar içmeden idare etmeye çalıştım salak gibi ama canımı sıkıyor artık şimdi başlasam diyorum çok yoruldum ya 😞😞
3coocukluannee Bsrabzkrt Benim hamileliğim ilk ayları Ramazan’a denk gelmişti ben 2 tane içiyordum. sabahları safra istiğfar ediyordum.Çok şükür bişi olmadı.
Bsrabzkrt Durum güncellemesi hanımlar iyi ki varmiş bu ilaç çok şükür gece uyumadan önce iki tane içiyorum gün icnde bir iki defa bulantı oluyor en fazla öyle hersey kötü kokmuyor kötü koku olsada midem bulanmiyor karnım doyuyor iki gündür 🥳🥳🥳🙂🙂🙂