poyrazmom_ Bsrabzkrt günde 4 taneye kadar kullanılabiliyor doktorunuz 2 dediyse 2 kullanın ben de yatmadan 2 tane içiyodum ertesi geceye kadar tutuyodu beni
Sonnenblume Bsrabzkrt Bu günler de geçecek lütfen ona odaklanın. Bu sabah hiçbir bulantım yokken hatta çok açım hemen yemek yiyeyim diye düşünürken bir anda öksürdüm ve öksürükle birlikte kustum 😞 gelecekse bir bahane bulup geliyor 😅 ağızdan gaz çıkarmaya korkuyorum çünkü midem tetikte bekliyor gibi hissediyorum 😢😢 ama hepsine değecek biliyorum☺️
Parinas Bsrabzkrt ben internette çok araştırdım önce 1 tane ile başlayın yetmezse 2ye çıkarın yetmezse sabah 1 tane daha için uyanır uyanmaz diyordu. Doktorum da 2 ile başlattı. Ama ben 1 ile başladım 48 saat faydası oldu bana. Hiç beklemiyordum. Psikolojik midir bilmiyorum ama çok iyiyim. Sizin gibiydim öğürme koku hassasiyeti uykudan uyandırma oluyordu. Kusma olmuyordu. 2 gündür 1 ilacın etkisiyle harika hissediyorum.
Bsrabzkrt Parinas inşallah canm ya gerçekten evde yemek yapamaz hale geldim en sevdiğim seyleri bile yiyemiyorum
Parinas Bsrabzkrt size 2 tane bile etki etmeyebilir. Ben daha iyi durumdasınız diye anlatım postun başında. Yine de bi deneyim. Baktınız olmuyor 1 gün kaybınız olur. Ama dediğim gibi hiç sanmıyorum. Ayrıca hamileler için üretilmiş çok güvenli bi ilaç korkmayın. Beslenmeniz çok daha önemli
Parinas Bsrabzkrt kaç haftalıksınız acaba. Kaç haftada başladı bulantılar☹️ben oğlumda hiç yaşamadım, kızımda 8-16 haftalar arası ilaç kullanmaya değmeyecek kadar olmuştu. Bunda 6 da başladı artmasından korkuyorum
Bsrabzkrt Parinas şuan 7+2 haftalıgım geçen hafta başlamıştı bu hafta çok arttı folik asit zor bela içiyorum çünkü suda midemi bulandiriyor
Parinas Bsrabzkrt ayy ben bi korkmadım değil 🙈 inşallah sizin de benim de daha fazla ilerlemez bulantılarımız. 9 haftada pik yapıyor dedi doktorum 😵💫
vasmandara Bsrabzkrt ben yatmadan önce 1 tane içiyordum, yeterli geliyordu. Doktor bana ne şekilde alacağımı söylememişti, eczacı 1 tane dediği için öyle kullandım etkili olunca arttırmadım. Sizin gibi öğürme vardı ama nadiren kusuyordum
Vildan8891 Bsrabzkrt siz kendinizi deneyin 1 tane için bakın gündüz iyiyseniz yeterli geliyor sa öyle devam edin bende 2 içiyorum bana böyle etki ediyor duruma göre 2 yaparsınız zararlı değil merak etmeyin
kardelenimm Bsrabzkrt günde 4 kere iç demişti bana sabah 1 öğlen 1 gece 2 çok uyku yapıyordu bende bıraktım içmediğim için çok kötüyüm sürekli kusuyorum ama içincede sürekli uyuyorum 🤦🏻♀️
kardelenimm Bsrabzkrt gündüz de çok uyutuyor ya etkisi çok güzel rahatlıyorsunuz ama yok ben yapamadım 😂
kardelenimm Bsrabzkrt benim bi kızım var 6 yaşında onunla ilgilenmem gerekiyor o yüzden kusmaya razı geldim🥹
LadyX Bsrabzkrt doktorum bana bu ilacı yazdığında ilk başta ben kullanmaktan korktum ama günlerim mahvolmaya başladı tekrar gittim muayene oldum doktorum benim sağlığımın çok daha önemli olduğunu annenin bebekten önce geldiğini ama zaten bebeğe de bir şey olsa bu ilacı asla yazmayacağını söyledi. Yani GÜVENİLİR bir ilaç. Sorun olmaz
Burnosunn_annesi Bsrabzkrt geçmiş olsun Ben her iki gebeliğimde de gece uyumadan iki tane içiyorum Sabah biraz olsa da rahatlatıyor zaten hafta büyüdükçe geçiyor 🌿