Ben hediye hocaya gidiyorum florya medical parkta çok memnunum 38+5 im doğumumuda yaptıracak inşallah😊 evet ayrıca hastanenin otopark sorunu çok büyük vale bile artık dolu diyor almıyor. Vale ücretinden bahsetmek istemiyorum 270 olmuş pazartesi gittiğimde şok oldum resmen. Dışarıda yer bulmak zaten imkansız. Burak hocada bu yüzden gidiyorsa çok ama çok haklı